Skip to main content

गलैंचि

 



पहेलो फुुल, फिरफिरे झेै घुुम्दै कपाल मा झर्यो। कपालमै गुटुमुटु हुन खोज्यो, मेरा गुन्द्रुक कपाल,फुुललााइ झन लुकाउन खोज्दै थिए तर भेेटाइहाले। गलैंचिको फुुल, फेेरि जसले पनि देख्ना साथ नाकमै पुर्याइ हाल्ने।बासना नै तेस्तै छ त मोरोको, मेरो के दोश। नाकले छिच्याउदै,फुुल भित्रै लगेर एक लामो सास फेेरे।

"यो फुुलको सबै बासना नसकाइ छाड्दिन।" मनमनै सोचे। मेरा काला,काला हातमा त्यो फुुल हास्दै थियो,

म तिर हेर्दै ," त भन्दा कति राम्रो छु ,देखिस््!!" यस्तै भन्दै थियो पक्कै।


" कस्तो छुच्चो, म पनि राम्रि छु" भनेर एकछिन त बाज्थे होला त्यो सग मिल्ने भए।

मेरा हजुर बुवाले कश्मिर बाट ल्याउनु भएको रे, यो गलैंचिको बोट, सन्सार मध्येकै जेठा गलैंचि मा पर्छ होला। पोहोर चेैतमा यसका दुइबटा हागाले साथ छोडेका, बुबा सम्म अााइपुुग्दा यसले फेदमा सिमेन्टको नया बैसाखि भने पाएको छ। बोटमा चढ्न सबैलाइ मैले मनाहि नै गरिदिएको छु, हागा बुढा भैसकेका छन।

 मैले भने गलैंचिले अाफेै " रोटेले टोकेर पात दुखाए " भन्दा उक्लेर घबाइदिन्थे।समग्रमा भन्दा यो गलैंचिको बोट एकदम प्यारो थियो,मेरा लागि। ती फुुल त झन साना छाउरा झेै लाग्ने,ती पनि उस्तै थिए फेेरि, सेतो र पहेला छिरविरे बच्चा जस्ता देखिन्थे।



घर भन्दा माथिल्लो दौरमा थियो ,हाम्रो गलैचि। वरिपरि दुबोको चौर थियो ,गाउका सबै बच्चा बच्चिलाइ थााहा थियो त्यो चौरमा गए गालि खााइन्छ भनेर,म सग प्राय सबै जसो डराउथे , मैले कसैलाइ त्यस्तो गालि नै भने गर्थिन । मेरो बोली को प्रभावले होला सायद,मलाई छुच्चि ,दुष्ट सोच्थे ,मलाइ फरक पनि पर्थेन। दिउँसो कलेज जान्थे,साझ बेलुकाको खानाको तयारि सकाइ वरि आमालाइ बुझाएर, माथि निस्किन्थे।मेरा साथिहरु पनि खास्सै थिएनन,गितार ,डाएरि, कुनै उपन्यास अनि पानी बोकेर पुग्थे मेरो गलैचि मुनि। फुर्र झरिहाल्थे गलैंचिका फुल, दिन भर मेला गएर आएकि आमालाइ वर्सौटे छोराछोरि झुन्डिए झै गरि। म सधै झरेका सबै फुल हरु बटुल्थे,सके सम्म त फुलका सबै बसना सुघेर सकाउन खोज्थे। छुट्टै प्रेम थियो , मेरो साथि थियो, सजिव नै थियो तर पनि उत्तरदायी थिएन मेरो गलैंचि।  


🎶 म त सुन्यतालाइ साथि बनाइ,एकान्तमा टोलाइ बस्छु....🎶

 यस्तै गुनगुनाउदै अाफ्नै सन्सारमा हराउदै थिए, 

"सरभ्या" कोहि चिने जस्तो तर बानि नपरेको आवाजले बोलायो।झस्किदै उठे,नाडिमा भएको रबरले कपाल समेल्न खोज्दै नियाल्ये।

"अनिरुध...." चर्को आवाजमा चिच्याए, उसको 'मिलियन डलर स्माइल' मा सुहाएको त्यो डिम्पलले मलाइ नरभर बनायो।फरक्क पछाडि फर्किए,लाज लाग्यो, मलाइ देखे भन्केर हिड्ने लाज आज मलाइ भुतुक्कै बनाउदै थियो।कपडा उहीँ उनिको सुइटर र लामो जामा थियो,आफैले सिलाएको," हिजै धोएर लाएको कुर्था टागा मै थियो किन लगाइन के",मन मनै भुनभुनिए। अनिरुध हिडेर म तिरै आयो, सेतो कमिज,खैरो प्यान्ट,सेता सुकिला जुत्ता,गोरो,हल्का जुगाका रेखि मात्र बसेका,सप्रिएका पाखुरा, सन्सारका 'अल्फा मेल' मध्येको एक थियो अनिरुध।

"कैले आयौ,लन्डनबाट" मेेैले हडबडाउदै सोधे।

" तैले ,अब मलाइ तिमी भन्न सिकिस हैन 

च्याखुरि" रुप फेरिए पनि बेहोरा के बद्लिन्थयो।

" त अब सभ्य ठाउबाट आएकालाइ आदर चाहिने हो कि भनेर नि" बल्ल मेरो हासो खुल्यो।

"यार,तेरो हासो कस्तो प्यारो हो के,मलाइ खुब याद आउथ्यो, तेरो हासो।" दुई हातले मेरा गाला तान्दै भन्यो।

" जा छुच्चो, एक कल फोनले सम्झने हैन,किन ठुला कुरा" मैले उसका हात गाला बाट छुटाउन खोजे,उसका हात मेरा गालाबाट छुटे तर मेरा हात उुसका हात बाट छुट्न मानेन्।


कति रात अनिरुधको हात समातेर मेरो गलैंचि मुनि ,झम्के साझमा उसलाइ हेरिरने कल्पना गरेको थिए, आज पूरा हुँदै थिए, फेसबुकमा उसले राखेका फोटा सेभ गरेर ग्यालरि भरि थिए,उसलाइ नजिकबाट नियालेर उसका  आखामा आफुलाइ खोज्ने मेरा इच्छा आज पूरा हुँदै थिए। साच्चै नै म उसलाइ देखेको इ 10 मिनेट मैले थाहा पाए सम्मकै मख्ख थिए। उसलाइ  पेट भरि हेर्न मन थियो,अनिरुध मैले देख्न सक्ने गरि थियो,मेरा आखा  उत्तेजित थिए, उसलाइ हेरिरन चाहान्थे र हेरिरहे पनि।


सिमेन्टिको गलैंचिको फेटमा टेकेर अनिरुध बुरुक्क उफ्रियो,फुल टिप्ने मनसायले थियो होला, एउटा हागा समातेर जमिन तिर फडाल्यो। पड्याक्क... चर्को आवाज आयो,गलैचिको सबभन्दा ठुलो हागा भाचिएर भुइमा झर्यो।रुखमा भएका प्राय जसो सबै फुल भुइमा झरेर बिलौना गर्न लागे । मलाइ असह्य भैसकेकि थियो, 

" सरि है कान्छि" उ हास्दै म तिर आयो, उसको हातमा मिचिएर, थलिएको, पाच मध्ये एक पंखुडि चुडिएर थोते भएको फुल लिएर म तिर आयो,मेरो पछाडि तिर पुगेर काटाले त्यो फुल च्यापदियो। अगाडि आएर निच्च हास्यो ,  मैले त्यो भन्दा नराम्रो हासो आज सम्म महसुस गरेको थिइन।मेरो रिस मेरो अनुहार मा देखिइसकेको हुनु पर्छ, उ भचिएको हागा नीर पुग्यो, हागाको फेदलाइ लात्तिले टेकेर फेरि हास्यो।

" जाबो यो हागा भचिएर नि किन रिसाइकि हो फेरि यो गुन्द्रुके" मलाई झन जिस्कायो।

मलाइ असह्य भयो, उ तिर हान्निदै पुगे,

उसको सर्टको कलर समातेर ए चड्कन लगाए ,

" तेरो मन मा माया भन्ने चिज इत्ति पनि छैन??" मेरो रिसले सहनसिलता नघिसकेको हुनु पर्छ। उ राता आखा पारेर मलाई घकेल्यो,

"i came all the way for you and this is what i mean to you" अङ्गेजिमा यति भन्यो अनि सरक्क निस्केर गयो। मेरो रिस मर्यो तर उसलाइ रोक्न ढिला भैसकेको थियो ,भुइमा थुचुक्क बसेर एकछिन रोए,दुई तीन वटा फुल फकाउन सिउधो मा आएर बसे।उठेर सबै सफा गरे, भाचिएको हागालाइ छेउमा राखे,अबेर भेैसकेको थियो,मुख धोएर खाना खाएर बेडमा पल्टिए। ग्लानि हुँदै गयो , अनिरुध लाई सरि भन्छु भनेर फेसबुक खोले, नोटिफिकेसन रहेछ,  your favourite anirudh thapa added a day tap to reply. हतार हतार खोलिहाले, 

"  so many heart less people out there, today lesson learnt : should have stayed away" 

 उसको यो डे देखेर फोन को screen मा आसु चुहिन थाले, आशुले स्कृन ग्लिच भएछ, हाहा इमोजि रिप्लाइ भयो। हतार हतार डिलिट गर्न खोज्दा खोज्दै सिन भेेैहाल्यो, सरि झुक्किएर हो भनेर म्यासेज गर्न खोज्दा खोज्दै म ब्लक भेसकेको थिए।।


Buy Products at 5% off from Durbarmart

https://durbarmart.com/collections/soap-and-shampoo?ref=off5

Comments

Popular posts from this blog

पिशाबको न्यानो

  "साले भोलि सम्ममा मेरो पैस तिरिसन् भने तेरो टाउको गिडेर फाल्दिन्छु।"एका बिहानै फोनमा एकजना करायो।"को होस् त? " भनेर सक्न नपाउदै फोन काट्यो।कस्ता कस्ता bluff कल आउन थालेका भन्दै गनगनाए।नम्बर हेरेर त डाइल गर्न पर्छ भनेर झोक चल्यो,उषा के भयो भन्दै भित्र छिरि।केही हैन जा न चिया लेरा आ,भनेर अर्हाए।हाम्रो बिहे भएको 10 बर्स भैसकेको थियो,कलेज पढ्दा मन पराएर भगाएको।हाम्रो प्रेममा कुनै अबरोध नभए पनि सन्तान प्राप्ति भने भएको थिइन।"9 बजे पनि के चिया हो" भन्दै कप अगाडि ल्याएर टकारि। "हैन मलाइ यो lemon tea खाएर पेट ढुस्स हुन्छ नले भन्या हैन?"मलाइ लेमन टि खाएपछि कस्तो अप्ढेरो हुन्थ्यो,उसालइ फेरि कसले लेमन टि खुवाए पेट ठिक हुन्छ भनेर सुनाइदिएछ। "भर्खर चिया खाको ,अब भात खाइहाल्न पर्ने ,सधै यस्तै यहि भएर हो के मेरो ज्यास्ट्रिक बढेको।"दूध सग भात मुछ्दै गर्दा सोचे।फेरि उसाले कति माया गर्छे मेरो,दूध मन पर्छ भनेर सधै 2 km हिडेर दूध लिएर आउछे। खाना खाएर अफिस हिड्न लाग्दा टिफिन बोकेर आइ,उषा तानेर अगालो हाले,"कस्तो मोटाइकि हो के यो,हेर पेट पनि लागेछ &quo

सम्मोहन

 " ए ,कस्केलि जाडोले ठ्याम्मै हिड्न सकिएन, मकैखोले का' बसेर एक गिलास सुरुप्प तान्न परो हिड त।" दामोदर ले कस्केलिलाइ घिसारे। गाउको एकजना बितेर, मलामि आएका थिए दामोदर र कस्केलि माइला। छोट्याएर  कस्केलि  भन्थे सबै जनाले।  कस्केलि 80 बर्सका थिए,खुइलो टाउको,कालो वर्ण,कछाड बेरेका,खुइलिएको कमिज कमिज बाहिर महेन्द्रको पालाको इस्टकोट, हरिया म्यादि प्रहरिका जुत्ता,जुत्ताबाट दुइतिरै निस्केका कुटि परेका कान्छि अौला ।झट्ट हेर्दा हरेक नेपालि ग्रामिण जेस्ठ नागरिकका प्रतिबिम्ब देखिन्थे कस्केलि बुडा। दामोदर भने गोरा,पुट्ट भुडि निस्केको,सर्ट र टेरिकटनको प्यान्ट लगाएका,खल्ति भरि बिजुलि चुरोट र खुट्टामा गोल्ड स्टारका जुत्ता, यिनका छोरा साउदि कतार छन भनेर जो कोहिले अड्कल लगाउन सक्थयो। " घाम अस्ताइ सके, झरि पर्न ठिक्क परिच, भोलि आफ्नो बिहानै अल्झेबारिमा हल नार्न छ,केको भट्टि चाहार्नि हो फेरि" कस्केलि कड्किए।  "ह्या,हिड हो दशै मिलेटमा जाम्ला," दामोदरले कस्केलिलाइ भट्टि तिर घिच्याए। मकैखोलेकि बुडिले दुइजनालाइ बाहिरको बेन्चिमा बसालिन र स्टिलको गिलास अनि साधेका भट्ट टकारिन्। माद

पलायनवाद

 माझिकुनाको रेस्टुराँमा आउदै फर्किदै गरेका छाल हेर्दै टोलाउदै थिए,ती छाल कहिले साना साना माछाहरु पाहुना बोकेर किनारा सम्म ल्याइदिन्थे तर नलिइ फर्किन्थे,बिचरा माछाहरु धोका महसुस गर्थेनेन् जसोतसो पुगिहाल्थे तिनै छाललाई पछ्याउन। मौसम खुलिसकेको थिएन ,पुसको महिना घरि घरि हुस्सु घेर्न आइरहन्थ्यो,मेरो अगाडिको चिया देखेर झस्किन्थ्यो , सुर्य चुरोट निकाले बालेर लामो सर्को तानेपछि हुस्सु मसग रिसाउदै भन्केर भाग्थ्यो।म मुसुमुस हास्थे त्यो cylimdrical चुरोट वोल्टाइपल्टाइ हेर्थे फेरि लामो चुम्बन दिन्थे, मलाइ  चुरोट को चुम्बनको चाहाना   त्यस्तो नौलो त थिएन तर पनि त्यो चिसो पलको चुम्बन अलग थियो ,सायद यौन स्खलन हुने बेलाको चुम्बन हुनु पर्छ। भित्रै सम्म आन्नद दिने गरि न्यानो दिदै थियो , मसग चिपिक्क चप्किरहने ती महङ्गा ज्यागेट २० रुपेको  चुरोट सग डाहाले जलिरहेका थिए। यस्तै बकम्फुसे कुरामा  बहकिदै थिए समीर को म्यासेज आयो।  ` बेबस्,कहाँ छौ , तीन घन्टा भैसक्यो अनलाइ नआएको ,कहाँ गैकि? ´ समीर सारै इनसेकुउर थियो, दिनहुँजसो कुरा हुन्थ्यो, प्रेम सम्बन्धमा बसेकै 4 बर्स भैसकेको थियो, कलेज सगै पढेका थियौ ,मरिहत्ते ग