Skip to main content

एकोहोरो

सुर्य दिन भर रिसाएर भर्खर सेलाएर पहेला हुन लागेका थिए।हामी हिडेको 10 घन्टा भैसकेको थियो,हिमान्सि त झन थाकेर लखतरान परेकि थि,उसको कपाल पसिनाले भिजेर गालामा टासिन लागेका थिए।बिछट्टै राम्रि थेखिइ सेतो अनुहारमा रगतको तेजले गाला राता हुँदै गर्दा, अझ हावाले कपाल हल्का उडाइदिदा,गोला आखा ठुला पार्दै चिल्ला अोठ खोलेर सेता दात देखाएर मुसुक्क हास्दा साच्चै नै परि देखिइ ऊ।
मेरै नजिक आएर तन्किदै अगालो हाल्न खोजि सकि नसकि।

“oh god,म त यहाँ भन्दा बडि हिड्न सक्दिन है”लामो खोइरा तान्दै ऊसले भनि।
“अनि trek पनि गाडिमा सुतेर हिड्छ्यौ त गुन्द्रुके।”मैले पनि प्यारो पार्दै उसलाइ जिस्काए।

तीन बर्स भैसकेको थियो हामी भेट भएको काठमान्डू मा कलेज पढ्दा देखि।ऊसका बुवा आर्मिका जर्नेल थिए,उसका हजुर बुवा हरु त झन् राणाहरुको निकै नजिक थिए रे।एकचोटि गएको थिए उसको घर ,नेपाल को ईतिहास देखेर आए बाबै।
“नजिकै छ रे के गाउ,होमस्टेमा मैले खवर गरिसक्या छु।”

उसको हात समातेर घिच्याए उसलाइ।सकिनसकि उ पनि हिडि।डाडाको चौतारोमा पुग्यौ,ठुला ठुला छपनि अोछ्याएर,वर र पिपल सगै नारिएर बसेका थिए।लाग्दै थियो वरको धृणतामा पिपल अगालिएकि छिन,हेर्दै फिल्मि देखिन्थयो बराका ठुला पातमा पिपलका साना पात अडिएको देख्दा। हसिया उदाउन राखेका ढुङ्गा चिल्लिएका थिए,केटाकेटिले बाघचाल खेलेर ती छपनि रङ्गाएका थिए।पल्लो पट्टिको खरबारिबाट ठुलो भारि बोकेर एउटा बा आए ,लामो सुस्केरा हालेर भारि बिसाए ।काम को थकान ले होस् या जिन्दगिको पिल्सियानले उनको सुस्केराले छुट्टै अत्यास झल्काउथयो।टाउकाको टोपी खोलेर बुढाले तालु देखाए अनि पसिना पुछे एकपटक हामिलाइ पुलुक्क हेरे अनि बचेका तनटा दात देखाउदै भने
“नानि हरु हिमचुलिको फेद घुम्न आउनु भाको होला है?”
हिमान्सि फुत्त तल झरि 
“बुवा,गार्हो भएको छैन यति ठुलो भारि बोक्न?अब त…."
मतिर हेरेर “rest लाई के भन्नि रे?” मेैले हास्दै भन्दिए।
“आराम गर्ने बेला भयो हजुरको" यति भन्दै गर्दा उसले ती बाको फोटो खिचि,झोलाबाट पानी निकालेर दि ।ती बा ले हिमान्सिको टाउकोमा हात राखेर हास्दै थिए।उ माथि पट्टि आइ ,ती बाले चाइ बिजुलि चुरोट निकालेर सल्काउन थाले ।हामिलाइ गाउँ तिर जाने बाटो देखाउदै ती बाजे धुवा सगसगै बोले
“नानि हरु यो गाउमा नबस्नु ,यो गाउँ ठिक छैन बरु रात भरि हिड्नु ,कोहिसग नबोल्नु,कोहिलाइ नछुनु।”
एकचोटि अलि डराए जस्तो गर्यौ अनि मुन्टो हल्लाउदै हास्यौ बुडाले गाउभरि बदमासि गरेछन् क्या भन्ने सोच्यौ,बिस्तारै गाउतिर लाग्यौ।
गाउमा छुट्टै चहलपहल थियो।कोहि बनबाट दाउराका भारि बोकेर आउदै थिए,कोहि घासका भारि ।केटकेटि हरु चौरमा छोइडुम खेल्दै थिए,युवाहरु जोसिलो स्वभावमा भलिबल पड्काउदै थिए।बुडा बाहिर पिढिमा बसेर चिलिम सल्काउन लागेका थिए,कोहि चोहा गास्दै डोको बुन्दै थिए।आमाहरु भने कम नै देखिए साएद सबै जना भान्सामा ब्यस्त थिए होलान। आगोको ,धुवाको,माटोको ,एउटा गन्ध आउदै थियो।पवित्रताको कुनै गन्ध हुन्थयो भने त्यस्तै आउथ्यो होला।घिउमा च्वाइय प्याज पडेको अावाजले गाउसग हामिलाइ नजिक्याउदै थियो।

तर हामी आश्चर्यचकित थियौ,त्याहा का कुनै पनि मान्छेले हामिलाइ देखेझै गरेनन्।हामी घरमै गएर पानी माग्दा कोहिले सुनेनन्।एउटा बाको नाजिकै गएर चिच्यायौ तर पनि सुनेनन्।हिमान्सि डराइ मेरो डर भने मैले लुकाउन खोजे। हामी होटल खोज्दै हिड्यौ।एकछिनमा एउटा ठुलो आवाजमा कोहि करायो ।त्यो आवाज मान्छेको हो भन्दा पत्याइनसक्नु चर्को थियो।परवाट धुलो उडाउदै थुप्रै मान्छे दकुर्दै आए हामी डरायौ,हिमान्सि रुन लागि मैले उसलाइ तानेर बाटो माथिको ढिस्को मा पुर्याए।उसको मुख थुनेर टुक्रुक बस्यौ न्यालोको झ्याङले छेक्ने गरेर।मान्छेहरु मान्छे जस्तो व्यवहार गरिरहेका थिएनन्,ती भारि बोकेका महिला भारि सगै दगुरि रहेका थिए,केटा केटि हरु हातमा खुकुरि ,दाउ बोकेर दौडिरहेका थिए।हिमान्सि काप्न लागि ,सुक्कसुक्क गरेर रोइरहि।एकछिनमा सन्नाटा छायो,चुक घोप्टाएझै त्यो रातमा हामी खोल्सामा लुकिरह्यौ।मैले निकै आट गरेर हिमान्सिको हात समाएर त्यहाँ बाट निस्किन खोजे।धारा नीर पुग्ननै के आट्या थे अलि पर मान्छे रोएको सुन्न थाल्यौ,हिमान्सि झन डराइ मेरो पछाडि रुदै थिइ ऊ।चिछ्याहट र रोदन नजिकिदै गयो ,सङ्ख बजेको सुनियो एकोहोरो।अहिले भने मेरो पनि शरीर काप्न थाल्यो। धारोको नजिकै बाट लावालस्कर सेता चिज देखिए।टाढाबाट हेर्दा त सेता मोटर को ताति जस्तो देकखिन्थे तर ती नजिकिदै गर्दा मेरो होस उड्यो।मानिसहरु रुदै कराउदै लाशहरु बोकेर हिड्दै थिए।लास यति थिए भनेर यकिन गर्न सकिन बस मेरा आखा खुलेको खुल्यै भए।अघि जसरि हाम्लाइ देख्दैनन् जस्तो लागेर हामी धारो मै बसिरह्यौ टाउको मुडुलेका मान्छेहरु हामिलाइ रिसले ठुला ठुला आखा पार्दै हिडे।म झन डराए ,ती लावालस्कर मध्ये एउटा बूढो मान्छे टक्क रोकियो।मतिर तोडले हानियो,म हच्किएर पछाडि हटे हिमान्सि होसमा थिइन। त्यो मान्छेले मेरो ज्याकेटको कलर समात्यो अनि घोक्रायो।
“यो सब तैले तर्दा भएको हो,तिमिहरु यी सबै मान्छेको मृत्युको लागि जिम्बेवार छौ”
जङगिदै मालाइ धारामा धकेल्यो ,हिमान्सि भुइमा लडिरहेकि थिइ,मैले धमिलो देख्न थाले,म रन्थनिए खै के सोचे झोला फ्यात्त फालेर हिमान्सिलाइ बुइ बोके,अनि त्यो अन्धकारमा दौडिए । मैले केही देखिन, एक्कासि म केहिबाट खसे जस्तो भयो, र खसिरहे।
कसैले चिमोटे झै भान भयो ,हिमान्सिले रैछ।आखा बल्ल खुले झै भयो,हिमान्सि अझै बुइ मै थिइ।म फेरि रन्थनिए,वरिपरि हरियालि थियो त्यहि गाउँ जाने बाटो अगाडि देखियो ।
“अझै आइ पुग्या छैन भन्या? त्यो बाजेले त एकै छिन मा पुगिन्छ भन्थे त।” हिमान्सिले थाकेको पारामा कानमा बोली।
 म अब पागल हुन मात्र बाकि थियो। हिमान्सिलाइ अोराले ,हत्तपत्त उसलाइ सोधे
“मलाइ के भएको थियो?…..म कहाँ छु ?..ती बाजेलाई हाम्ले साच्चि भेटेको हौ र??” म आत्तिए।
“पागल,भर्खर त भेटेको ती बाजेलाइ मैले फोटो पनि खिच्या छु ।” भनेर फोन देखाउन लागि।
मैले हतार हातार फोन खोसे ।फोटो हेरेर म रिनिन्न भए। हिमान्सि ले फोन खोसि।
“लौ मैले ती बाजे सग फोटो खिचेको हो।फोटो मा त कोहि छैन त।मैले selfi पनि खिच्या थे यसमा पनि म एक्लै छु त के हो??” हामी मुखामुख गर्न थाल्यौ।
अलिपर रहेको वर पिपलको चौतारो बतास सगै सुसाउन लाग्यो हामी दुइजना नै त्यहा एकोरिरह्यौ।।

Comments

Popular posts from this blog

पिशाबको न्यानो

  "साले भोलि सम्ममा मेरो पैस तिरिसन् भने तेरो टाउको गिडेर फाल्दिन्छु।"एका बिहानै फोनमा एकजना करायो।"को होस् त? " भनेर सक्न नपाउदै फोन काट्यो।कस्ता कस्ता bluff कल आउन थालेका भन्दै गनगनाए।नम्बर हेरेर त डाइल गर्न पर्छ भनेर झोक चल्यो,उषा के भयो भन्दै भित्र छिरि।केही हैन जा न चिया लेरा आ,भनेर अर्हाए।हाम्रो बिहे भएको 10 बर्स भैसकेको थियो,कलेज पढ्दा मन पराएर भगाएको।हाम्रो प्रेममा कुनै अबरोध नभए पनि सन्तान प्राप्ति भने भएको थिइन।"9 बजे पनि के चिया हो" भन्दै कप अगाडि ल्याएर टकारि। "हैन मलाइ यो lemon tea खाएर पेट ढुस्स हुन्छ नले भन्या हैन?"मलाइ लेमन टि खाएपछि कस्तो अप्ढेरो हुन्थ्यो,उसालइ फेरि कसले लेमन टि खुवाए पेट ठिक हुन्छ भनेर सुनाइदिएछ। "भर्खर चिया खाको ,अब भात खाइहाल्न पर्ने ,सधै यस्तै यहि भएर हो के मेरो ज्यास्ट्रिक बढेको।"दूध सग भात मुछ्दै गर्दा सोचे।फेरि उसाले कति माया गर्छे मेरो,दूध मन पर्छ भनेर सधै 2 km हिडेर दूध लिएर आउछे। खाना खाएर अफिस हिड्न लाग्दा टिफिन बोकेर आइ,उषा तानेर अगालो हाले,"कस्तो मोटाइकि हो के यो,हेर पेट पनि लागेछ &quo

सम्मोहन

 " ए ,कस्केलि जाडोले ठ्याम्मै हिड्न सकिएन, मकैखोले का' बसेर एक गिलास सुरुप्प तान्न परो हिड त।" दामोदर ले कस्केलिलाइ घिसारे। गाउको एकजना बितेर, मलामि आएका थिए दामोदर र कस्केलि माइला। छोट्याएर  कस्केलि  भन्थे सबै जनाले।  कस्केलि 80 बर्सका थिए,खुइलो टाउको,कालो वर्ण,कछाड बेरेका,खुइलिएको कमिज कमिज बाहिर महेन्द्रको पालाको इस्टकोट, हरिया म्यादि प्रहरिका जुत्ता,जुत्ताबाट दुइतिरै निस्केका कुटि परेका कान्छि अौला ।झट्ट हेर्दा हरेक नेपालि ग्रामिण जेस्ठ नागरिकका प्रतिबिम्ब देखिन्थे कस्केलि बुडा। दामोदर भने गोरा,पुट्ट भुडि निस्केको,सर्ट र टेरिकटनको प्यान्ट लगाएका,खल्ति भरि बिजुलि चुरोट र खुट्टामा गोल्ड स्टारका जुत्ता, यिनका छोरा साउदि कतार छन भनेर जो कोहिले अड्कल लगाउन सक्थयो। " घाम अस्ताइ सके, झरि पर्न ठिक्क परिच, भोलि आफ्नो बिहानै अल्झेबारिमा हल नार्न छ,केको भट्टि चाहार्नि हो फेरि" कस्केलि कड्किए।  "ह्या,हिड हो दशै मिलेटमा जाम्ला," दामोदरले कस्केलिलाइ भट्टि तिर घिच्याए। मकैखोलेकि बुडिले दुइजनालाइ बाहिरको बेन्चिमा बसालिन र स्टिलको गिलास अनि साधेका भट्ट टकारिन्। माद

पलायनवाद

 माझिकुनाको रेस्टुराँमा आउदै फर्किदै गरेका छाल हेर्दै टोलाउदै थिए,ती छाल कहिले साना साना माछाहरु पाहुना बोकेर किनारा सम्म ल्याइदिन्थे तर नलिइ फर्किन्थे,बिचरा माछाहरु धोका महसुस गर्थेनेन् जसोतसो पुगिहाल्थे तिनै छाललाई पछ्याउन। मौसम खुलिसकेको थिएन ,पुसको महिना घरि घरि हुस्सु घेर्न आइरहन्थ्यो,मेरो अगाडिको चिया देखेर झस्किन्थ्यो , सुर्य चुरोट निकाले बालेर लामो सर्को तानेपछि हुस्सु मसग रिसाउदै भन्केर भाग्थ्यो।म मुसुमुस हास्थे त्यो cylimdrical चुरोट वोल्टाइपल्टाइ हेर्थे फेरि लामो चुम्बन दिन्थे, मलाइ  चुरोट को चुम्बनको चाहाना   त्यस्तो नौलो त थिएन तर पनि त्यो चिसो पलको चुम्बन अलग थियो ,सायद यौन स्खलन हुने बेलाको चुम्बन हुनु पर्छ। भित्रै सम्म आन्नद दिने गरि न्यानो दिदै थियो , मसग चिपिक्क चप्किरहने ती महङ्गा ज्यागेट २० रुपेको  चुरोट सग डाहाले जलिरहेका थिए। यस्तै बकम्फुसे कुरामा  बहकिदै थिए समीर को म्यासेज आयो।  ` बेबस्,कहाँ छौ , तीन घन्टा भैसक्यो अनलाइ नआएको ,कहाँ गैकि? ´ समीर सारै इनसेकुउर थियो, दिनहुँजसो कुरा हुन्थ्यो, प्रेम सम्बन्धमा बसेकै 4 बर्स भैसकेको थियो, कलेज सगै पढेका थियौ ,मरिहत्ते ग